سوالات عمومی
چرا خدمات چاپ ویژه؟
فروشگاه آنلاین چاپ ویژه، با افتخار بصورت 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته به شما هموطنان عزیز خدمات ویژه چاپ و طراحی گرافیک ارائه میدهد.
همواره سادهسازی و سرعتبخشی فرآیند سفارشات چاپی در کنار ضمانت، کیفیت بالا، قیمت مناسب و جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان از اصول و اهداف اصلی این مجموعه بوده و میباشد.
چگونه سفارشات چاپی خود را ثبت کنم؟
پس از بررسی و انتخاب محصول مورد نظر، درصورتیکه فایل طراحی را دارید و یا با توجه به راهنمای طراحی محصول آن را طراحی کردهاید، میتوانید فایل آن را در صفحه محصول آپلود نمائید و سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت نمائید.
همچنین میتوانید محصولات دیگری را به سبد سفارشات خود اضافه کرده و در آخر همه سفارشات را یکجا بوسیله کارتهای عضو شتاب (درگاه پرداخت یا کارت به کارت) پرداخت کرده و سفارش خود را نهایی کنید.
تخفیفات و پیشنهادهای ویژه
کلیه قیمتها در فروشگاه چاپ ویژه بروز میباشد. بدیهی است نوسانات قیمت کاغذ و مواد اولیه، بهای محصولات را دستخوش تغییرات خواهد کرد. شما میتوانید در جشنوارههای مختلف و پیشنهادات ویژه، با تخفیفهای شگفت انگیزی سفارش خود را ثبت نمائید.
همچنین تصاویر محصول، توضیحات، ویژگیها، پشتیبانی آنلاین و مشاوره رایگان در این وب سایت میتواند شما را در انتخاب محصول مناسب یاری کند.
آیا برای ثبت سفارش حتما باید در سایت عضو شوم؟
خیر، الزامی نیست.
شما میتوانید بدون نیاز به عضویت، بصورت میهمان در سایت سفارش خود را ثبت نمائید. اما بدون عضویت امکانات آنلاینی نظیر مشاهده وضعیت سفارش و مشاهده سوابق در پروفایل شما ذخیره نخواهد شد. جهت مشاهده سوابق و پیگیری آنلاین سفارشات نیاز است که در سایت عضو شوید و حساب کاربری ایجاد نمائید.
پرداخت هزینه سفارش در سایت به چه صورت است؟
در هنگام پرداخت صورتحساب سفارشات در سایت دو گزینه زیر رو مشاهده خواهید کرد:
- پرداخت امن به وسیله کارتهای عضو شتاب از طریق درگاههای پرداخت
- هزینه سفارش را مستقیما به حساب بانکی ما واریز کنید.
درصورت انتخاب درگاه پرداخت بانکی و پرداخت صورتحساب، سفارش شما به صورت اتوماتیک در فرآیند بررسی و چاپ قرار خواهد گرفت. اما در صورت انتخاب واریز به حساب بانکی یا کارت به کارت، پس از ثبت سفارش شماره حساب و شماره کارت جهت واریز وجه نمایش داده خواهد شد و نیاز است پس از واریز وجه آن را به ما اطلاع دهید تا سفارش شما تایید گردد.
سفارش چگونه برایم ارسال میشود؟
_ کلیه سفارشات بالای یک میلیون تومان بصورت رایگان به آدرس شما ارسال میشود.
_ در صورتی که آدرس پستی شما واقع در شهر تهران باشد، میتوانیم محصولتان را به وسیله تیپاکس، پست پیشتاز و یا پیک موتوری به انتخاب شما به دستتان برسانیم.
_ در صورتی که محل اقامت شما خارج از شهر تهران باشد؛ سفارش شما از طریق سرویسهای حمل و نقل برون شهری نظیر تیپاکس و پست پیشتاز و یا باربری به آدرس شما ارسال خواهد شد.
آیا محصولات سایت شامل گارانتی چاپ میشوند؟
بله، کلیه محصولات شامل ضمانت میشود.
به پشتوانه ماشین آلات به روز، واحد کنترل کیفیت و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب، همواره سعی داریم که کیفیت مطلوبی را به شما ارائه دهیم. لازم به ذکر است در صورتی که بروز اشکال و ایراد در محصولات از جانب خدمات چاپ ویژه باشد، سفارش شما شامل گارانتی خواهد شد و خسارات وارده جبران میگردد.
قوانین و شرایط گارانتی چاپ به چه ترتیبی است؟
جهت اعمال گارانتی چاپ، لازم است حداکثر تا 2 روز کاری تصویر محصول معیوب را برای ما بفرستید. در صورت تایید کارشناسان فنی نیاز است که محصول معیوب را حداکثر ظرف 7 روزکاری پس از دریافت سفارش برای ما ارسال کنید. سفارش شما با نظارت کامل، مجدد چاپ شده و ارسال میشود.
هزینههای جانبی از جمله هزینههای پیک، باربری و … که جهت مرجوعی پرداخت شده باشد با ارائه رسید جهت جبران هزینهها بصورت نقدی و یا کد تخفیف برای شما ارسال خواهد شد. لذا هنگام تحویل سفارش، محصولات را به دقت بررسی کنید زیرا پس از گذشت یک هفته پس از تحویل سفارش گارانتی محصول باطل خواهد شد.
شرایط عمومی گارانتی چاپ:
_ جابجایی و قرارگیری نادرست رنگها
_ کامل چاپ نشدن طرح روی محصول
_ برش محصول به داخل ناحیه اطمینان
_ آسیب دیدگی محصول
سوالات تخصصی
چطور از وضعیت سفارشهای خود مطلع شوم؟
هنگام ارسال سفارش پیامکی برای شما ارسال میشود و شما را مطلع میکند. همچنین میتوانید از صفحه حساب کاربری > سفارشات من وضعیت سفارش خود را مشاهده نمائید.
منظور از "زمان آمادهسازی" در صفحه محصول چیست؟
مدت زمانی که طول میکشد سفارش شما پس از تایید و پرداخت در مرکز خدمات چاپ ویژه آماده شود “زمان آمادهسازی” گفته میشود.
دقت نمائید زمان آمادهسازی با زمان تحویل متفاوت است. مدت زمان تحویل بسته به انتخاب شما مثلا ارسال پستی، تیپاکس و … به زمان آمادهسازی محصول اضافه خواهد شد.
به عنوان مثال فرض کنید شما محصولی را با زمان آمادهسازی 4 روز کاری سفارش دادهاید و نحوه ارسال را پست پیشتاز انتخاب کردهاید. ارسال توسط پست در شرایط معمولی احتمالا 2 یا 3 روز کاری طول بکشد بنابراین مدت زمان تحویل سفارش شما 6 یا 7 روز کاری خواهد بود.
مدت زمان آمادهسازی سفارشات در زمانهایی خاص مانند ماه آخر سال، انتخاباتهای مختلف و مواردی که حجم سفارشات بسیار بالا باشد امکان دارد با کمی تاخیر صورت بگیرد.
آیا میتوانم سفارش خود را تغییر دهم و یا لغو کنم؟
در صورتی که سفارش شما در مرحله اولیه بررسی فایل طرح باشد و برای چاپ ارسال نشده باشد امکان لغو و یا تغییر در آن وجود دارد لذا لطفاً با دقت سفارشات خود را بررسی و ثبت نمائید. اما اگر سفارش شما در مراحل پس از بررسی مانند در صف چاپ یا در حال چاپ قرار گرفته باشد امکان لغو سفارش فراهم نخواهد بود.
فایل طراحی را دارم. آیا امکان سفارش آن وجود دارد؟
بله، درصورتی که فایل طراحی را از قبل دارید و یا امکان طراحی آن را دارید میتوانید در صفحه محصول آن را بارگزاری (آپلود) نمائید. لازم به ذکر است قبل از شروع طراحی حتماً به “راهنمای طراحی” در صفحه محصول مراجعه کنید و بر اساس نکات و موارد مهم ذکر شده طراحی خود را انجام دهید.
آیا مشکلات فنی فایل طرح ارسالی بررسی میشوند؟
بله، مشخصات فنی فایلهای طراحی ارسالی نظیر ابعاد، رزولیشن، مود رنگی، محدوده خطر برش و یا روی همخوری فایلهایی مانند طرح تیغ، یووی، طلاکوب و سایر نکات فنی بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شده و درصورتیکه طرح شما نیاز به اصلاح فنی داشته باشد به اطلاع شما خواهد رسید تا فایل جدید را برای ما ارسال نمائید.
آیا مشکلات تایپی و محتوایی فایل طرح ارسالی بررسی میشوند؟
خیر، به دلیل حجم بالای سفارشات، محتویات طرح نظیر تصاویر، غلط املایی، اشتباه تایپی، شمارههای تماس و آدرسها بررسی نخواهد شد.
اشتباهات در محتوای طرح، تصاویر و متنها به هیچ عنوان شامل گارانتی نخواهد بود. لذا خواهشمند است قبل از ارسال فایل طراحی آن را به دقت بررسی نمائید تا هیچ گونه اشتباهی در متن یا تصاویر آن وجود نداشته باشد.
فایل طراحی را ندارم. چه کار باید کنم؟
اگر فایل طراحی را ندارید و یا امکان طراحی برایتان مقدور نیست میتوانید در صفحه محصول بر روی دکمه نارنجی رنگ “درخواست طراحی” کلیک کرده تا محصول مورد نظر در لیست درخواست طراحی ثبت گردد. سپس پس از وارد کردن اطلاعات لازم در فرم مربوطه و ارسال درخواست، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و شرایط و هزینه طراحی را اعلام میکنند. پس از تایید شما و پرداخت هزینه فرآیند طراحی توسط طراح آغاز میگردد.
جواب سوالتان را پیدا نکردید؟
در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید میتوانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.