چاپ ویژه با ارائه خدمات چاپ و طراحی گرافیک آنلاین 24 ساعته در 7 روز هفته، به شما هموطنان عزیز این امکان را میدهد تا به سادگی و در هر زمانی سفارش خود را ثبت کنید.
ما همواره بر روی سادهسازی فرآیند سفارشات، سرعت بالا در تحویل، ضمانت کیفیت، قیمتهای رقابتی و جلب رضایت مشتریان تمرکز داریم. هدف ما این است که بهترین تجربه چاپ و طراحی را برای شما فراهم کنیم.
پس از انتخاب محصول مورد نظر، اگر فایل طراحی آماده دارید یا طبق راهنمای طراحی محصول، آن را طراحی کردهاید، میتوانید فایل خود را در صفحه محصول آپلود کرده و سفارش خود را آنلاین ثبت کنید. اگر فایل طراحی ندارید، نگران نباشید چون ما طراحی هم انجام میدهیم.
در صورتی که تمایل به اضافه کردن محصولات دیگری دارید، میتوانید آنها را به سبد خرید اضافه کنید. در نهایت، پس از تکمیل سفارشات، میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین امن بانکی به وسیله کارتهای عضو شتاب مبلغ را پرداخت کرده و سفارش خود را نهایی کنید.
تمامی قیمتها در فروشگاه چاپ ویژه بروز و دقیق نمایش داده میشود. با توجه به نوسانات قیمت کاغذ و مواد اولیه، بهای محصولات ممکن است تغییر کند. شما میتوانید در جشنوارهها و پیشنهادات ویژه ما، از تخفیفهای شگفتانگیز بهرهمند شوید و سفارش خود را با قیمت مناسبتر ثبت کنید.
همچنین، تصاویر محصول، توضیحات، ویژگیها، پشتیبانی آنلاین و مشاوره رایگان در این سایت به شما کمک میکند تا بهترین انتخاب را برای نیاز خود داشته باشید.
خیر، عضویت در سایت الزامی نیست.
شما میتوانید بدون نیاز به عضویت، بهعنوان میهمان سفارش خود را ثبت کنید. اما بدون عضویت، امکاناتی مانند مشاهده وضعیت سفارش و دسترسی به سوابق شما در پروفایل امکانپذیر نیست. برای مشاهده سوابق و پیگیری آنلاین سفارشات، لازم است که در سایت به وسیله شماره همراه خود عضو شوید.
در هنگام پرداخت صورتحساب سفارشات در سایت، شما میتوانید از درگاه پرداخت اینترنتی امن بانکی استفاده کنید.
پرداخت به وسیله کارتهای عضو شتاب و از طریق درگاههای پرداخت بهپرداخت بانک ملت و سامان کیش بانک سامان امکانپذیر است.
پس از پرداخت صورتحساب، سفارش شما بهطور اتوماتیک وارد فرآیند بررسی و چاپ خواهد شد.
-
🚚 ارسال رایگان
کلیه سفارشات بالای 1 میلیون تومان از طریق پست پیشتاز به صورت رایگان به آدرس شما ارسال میشود.
🏍 ارسال با پیک موتوری (ویژه شهر تهران)
هزینه ارسال توسط پیک موتوری هنگام تحویل سفارش در مقصد دریافت خواهد شد.
📦 ارسال از طریق پست پیشتاز
هزینه ارسال توسط پست پیشتاز در زمان ثبت سفارش به صورت آنلاین محاسبه شده و به همراه هزینه سفارش پرداخت میشود.
🚛 ارسال توسط تیپاکس (پس کرایه)
هزینه ارسال توسط تیپاکس هنگام تحویل سفارش در مقصد یا دفاتر تیپاکس دریافت خواهد شد.
🏢 دریافت سفارش از انبار چاپ ویژه (با هماهنگی قبلی)
اگر تمایل دارید سفارش خود را حضوری دریافت کنید، امکان مراجعه به انبار چاپ ویژه در تهران با هماهنگی قبلی فراهم است.
بله، تمامی محصولات شامل ضمانت میشوند.
با پشتوانه استفاده از ماشینآلات بهروز، واحد کنترل کیفیت و مواد اولیه مرغوب، همواره تلاش داریم تا بهترین کیفیت را به شما ارائه دهیم.
در صورتی که ایراد یا مشکلی در محصولات خدمات چاپ ویژه به وجود آید و شامل قوانین و شرایط گارانتی باشد، سفارش شما تحت گارانتی قرار گرفته و خسارات وارده جبران خواهد شد.
برای اعمال گارانتی چاپ، شما باید حداکثر تا ۲ روز کاری پس از دریافت سفارش، تصویر محصول معیوب را برای ما ارسال کنید. در صورتی که توسط کارشناسان فنی تایید شود، محصول معیوب باید حداکثر ظرف ۷ روز کاری پس از تایید کارشناسان به ما بازگردانده شود. پس از بررسی نهایی، سفارش شما مجدداً با نظارت کامل چاپ و ارسال خواهد شد.
هزینههای جانبی مانند هزینههای پیک، باربری و … که برای مرجوعی پرداخت شده است، با ارائه رسید بهصورت نقدی یا کد تخفیف جبران خواهد شد. لذا، هنگام تحویل سفارش، از بررسی دقیق محصولات اطمینان حاصل کنید، چرا که پس از گذشت 2 روز کاری از تحویل، گارانتی محصول باطل خواهد شد.
شرایط عمومی گارانتی چاپ:
-
جابجایی و قرارگیری نادرست رنگها
-
کامل چاپ نشدن طرح روی محصول
-
برش محصول به داخل ناحیه اطمینان
-
آسیبدیدگی محصول
پس از ثبت سفارش، پیامکی برای شما ارسال میشود که شما را از وضعیت سفارش مطلع میکند. همچنین، شما میتوانید با مراجعه به حساب کاربری > سفارشات من در سایت، وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید.
در صورتی که به عنوان کاربر مهمان سفارش را ثبت کردید جهت پیگیری میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید و از طریق شماره سفارشی که هنگام پرداخت برایتان پیامک شده، سفارش خود را پیگیری کنید.
“زمان آمادهسازی” مدت زمانی است که پس از پرداخت و تایید فایل طراحی شما، طول میکشد تا سفارش در مرکز خدمات چاپ ویژه آماده شود.
توجه داشته باشید که زمان آمادهسازی با زمان تحویل متفاوت است. مدت زمان تحویل به روش ارسال شما بستگی دارد، مانند ارسال پستی، تیپاکس و … که به زمان آمادهسازی اضافه خواهد شد.
برای مثال، فرض کنید شما محصولی با زمان آمادهسازی ۴ روز کاری سفارش دادهاید و روش ارسال شما پست پیشتاز است. ارسال از طریق پست پیشتاز در شرایط معمولی ممکن است ۲ یا ۳ روز کاری طول بکشد، بنابراین مدت زمان تحویل سفارش شما حدوداً ۶ یا ۷ روز کاری خواهد بود.
همچنین، در زمانهای خاص مانند ماه آخر سال، انتخابات و یا زمانی که حجم سفارشات زیاد باشد، ممکن است زمان آمادهسازی با تأخیر همراه باشد.
اگر سفارش شما در مرحله بررسی سفارش باشد و هنوز برای مراحل پیش از چاپ و چاپ اقدام نشده باشد، امکان تغییر یا لغو آن وجود دارد. لذا لطفاً قبل از ثبت سفارش، دقت لازم را داشته باشید.
اما اگر سفارش شما وارد مرحله درحال انجام شده باشد، امکان لغو یا تغییر آن وجود نخواهد داشت.
بله، اگر فایل طراحی را دارید یا توانایی طراحی آن را دارید، میتوانید در صفحه محصول مربوطه فایل خود را آپلود کنید.
قبل از شروع طراحی، حتماً به راهنمای طراحی در صفحه محصول که با رنگ نارنجی مشخص شده است مراجعه کنید و بر اساس نکات و موارد مهم ذکر شده، طراحی خود را انجام دهید.
بله، کارشناسان ما بهطور رایگان مشخصات فنی فایلهای طراحی ارسالی شما را بررسی میکنند. این مشخصات شامل ابعاد، رزولیشن، مود رنگی، محدوده خطر برش و همچنین مشکلاتی مانند طرح تیغ، یووی، طلاکوب و سایر نکات فنی میباشد.
در صورتی که فایل شما نیاز به اصلاح فنی داشته باشد، به شما اطلاع داده خواهد شد تا فایل اصلاحشده را ارسال کنید.
خیر، به هیچ عنوان محتوای طرح مانند تصاویر، غلطهای املایی، اشتباهات تایپی، شمارههای تماس و آدرسها بررسی نمیشود.
لذا اشتباهات در محتوای طرح، تصاویر و متنها شامل گارانتی نخواهند شد. خواهشمندیم قبل از ارسال فایل، آن را به دقت بررسی کنید تا هیچ اشتباهی در متن یا تصاویر وجود نداشته باشد.
اگر فایل طراحی ندارید یا امکان طراحی آن برایتان مقدور نیست، جهت طراحی گرافیک درخواست خود را به پیامرسانهای شماره 09388109820 ارسال نمایید یا تماس بگیرید.
برای اطلاع از نحوه محاسبه هزینه طراحی، میتوانید اینجا کلیک کنید.
جواب سوالتان را پیدا نکردید؟
در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید میتوانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.