سوالات عمومی

سامانه سفارش آنلاین خدمات چاپ ویژه، با افتخار بصورت 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته به شما هموطنان عزیز خدمات ویژه چاپ و طراحی گرافیک ارائه می‌دهد.
همواره ساده‌سازی و سرعت‌بخشی فرآیند سفارشات چاپی در کنار ضمانت، کیفیت بالا، قیمت مناسب و جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان از اصول و اهداف اصلی این مجموعه بوده و می‌باشد.

پس از بررسی و انتخاب محصول مورد نظر، درصورتیکه فایل طراحی را دارید و یا با توجه به راهنمای طراحی محصول آن را طراحی کرده‌اید، می‌توانید فایل آن را در صفحه محصول آپلود نمائید و آن را به سبد سفارشات اضافه کنید.

همچنین می‌توانید محصولات دیگری را به سبد سفارشات خود اضافه کرده و در آخر سفارشات را یکجا بوسیله کارت‌های عضو شتاب پرداخت کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

کلیه قیمت‌ها در این وب سایت بروز بوده و نوسانات قیمت کاغذ و مواد اولیه، بهای محصولات را دستخوش تغییرات خواهد کرد. شما می‌توانید در جشنواره‌های مختلف و پیشنهادات ویژه، با تخفیف‌های شگفت انگیزی سفارش خود را ثبت نمائید.
همچنین تصاویر، توضیخات، ویژگی‌ها، امکان مقایسه محصولات، پشتیبانی و مشاوره رایگان در این وب سایت می‌تواند شما را در انتخاب محصول مناسب یاری کند.

خیر، شما می‌توانید بدون نیاز به عضویت، بصورت میهمان در سایت خدمات چاپ ویژه سفارش خود را ثبت نمائید. اما امکانات آنلاینی نظیر پیگیری سفارش و مشاهده سوابق در این صورت در پروفایل شما ذخیره نخواهد شد. جهت مشاهده سوابق و پیگیری آنلاین سفارشات نیاز است که در سایت عضو شوید و حساب کاربری جدید ایجاد نمائید.

هزینه سفارشات در سایت از طریق درگاه امن پرداخت آنلاین بانکی بوسیله کارت‌های عضو شتاب انجام می‌گیرد. در صورت بروز مشکل می‌توانید بصورت کارت به کارت نیز هزینه را واریز کرده و سپس فیش واریزی را برای ما ارسال نمائید تا کارشناسان ما سفارش شما را ثبت نمایند.

_ در صورتی که آدرس پستی شما واقع در شهر تهران باشد، می‌توانیم محصولتان را به دو صورت پستی و پیک موتوری  بسته به انتخاب شما به دستتان برسانیم.
_ در صورتی که محل اقامت شما خارج از شهر تهران باشد؛ ارسال آن از طریق سرویس‌های حمل و نقل برون شهری به آدرس پستی شما انجام خواهد شد.

بله، به پشتوانه ماشین آلات به روز، واحد کنترل کیفیت و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب، همواره سعی داریم که کیفیت مطلوبی را به شما ارائه دهیم. لازم به ذکر است در صورتی که بروز اشکال و ایراد در محصولات از جانب خدمات چاپ ویژه باشد، سفارش شما شامل گارانتی خواهد شد و خسارات وارده جبران می‌گردد.

جهت اعمال گارانتی چاپ، لازم است حداکثر تا 2 روز کاری تصویر محصول معیوب را برای ما بفرستید. در صورت تایید کارشناسان فنی نیاز است که محصول معیوب را حداکثر ظرف 7 روزکاری پس از دریافت سفارش برای ما ارسال کنید. سفارش شما با نظارت کامل، مجدد چاپ شده و ارسال می‌شود.

هزینه‌های جانبی از جمله هزینه‌های پیک، باربری و … که جهت مرجوعی پرداخت شده باشد با ارائه رسید جهت جبران هزینه‌ها بصورت کد تخفیف برای شما ارسال خواهد شد. لذا هنگام تحویل سفارش محصولات را به دقت بررسی کنید زیرا پس از گذشت یک هفته پس از تحویل سفارش گارانتی محصول باطل خواهد شد.

شرایط عمومی گارانتی چاپ:

_ جابجایی و قرارگیری نادرست رنگ‌ها
_ کامل چاپ نشدن طرح روی محصول
_ برش محصول به داخل ناحیه اطمینان
_ آسیب دیدگی‌ محصول

سوالات تخصصی

 در صورتی که در صفحه ثبت سفارش تیک گزینه “می‌خواهم زمان آماده شدن سفارش برایم پیامک ارسال شود.” را فعال نمائید هنگامی که سفارش شما آماده ارسال شود پیامکی برا شما ارسال می‌شود و شما را مطلع می کند. در غیر این صورت می تونید از صفحه پیگیری سفارشات در حساب کاربری خود مراحل سفارش خود را پیگیری نمائید.

مدت زمانی که طول می‌کشد سفارش شما پس از تایید و پرداخت در مرکز خدمات چاپ ویژه آماده شود “زمان آماده‌سازی” گفته می‌شود.

دقت نمائید زمان آماده‌سازی با زمان تحویل متفاوت است. مدت زمان تحویل بسته به انتخاب شما مثلا ارسال پستی، تیپاکس، و … به زمان آماده‌سازی محصول اضافه خواهد شد.

به عنوان مثال فرض کنید شما محصولی را با زمان آماده‌سازی 4 روز کاری سفارش داده‌اید و نحوه ارسال را پستی انتخاب کرده‌اید. ارسال توسط پست در شرایط معمولی احتمالا 2 یا 3 روز کاری طول بکشد بنابراین مدت زمان تحویل سفارش شما 6 یا 7 روز کاری خواهد بود.

مدت زمان آماده‌سازی سفارشات در زمان‌هایی خاص مانند ماه آخر سال، انتخابات‌های مختلف و مواردی که حجم سفارشات بسیار بالا باشد امکان دارد با کمی تاخیر صورت بگیرد.

در صورتی که سفارش شما در مرحله اولیه بررسی طرح باشد و برای چاپ ارسال نشده باشد امکان لغو و یا تغییر در آن وجود دارد لذا لطفاً با دقت سفارشات خود را بررسی و ثبت نمائید. اما اگر سفارش شما در مراحل پس از بررسی مانند لیتوگرافی و فرم‌بندی یا چاپ قرار گرفته باشد امکان لغو سفارش فراهم نخواهد بود.

بله، درصورتی که فایل طراحی را از قبل دارید و یا امکان طراحی آن را دارید می‌توانید در صفحه محصول آن را بارگزاری نمائید. لازم به ذکر است قبل از شروع طراحی حتماً به “راهنمای طراحی” در صفحه محصول مراجعه کنید و بر اساس نکات و موارد مهم ذکر شده طراحی خود را آغاز نمائید.

بله، مشخصات فنی فایل‌های طراحی ارسالی نظیر ابعاد، رزولیشن، مود رنگی، محدوده خطر برش و یا روی هم‌خوری فایل‌هایی مانند طرح تیغ، یووی، طلاکوب و سایر نکات فنی بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شده و درصورتی‌که طرح شما نیاز به اصلاح فنی داشته باشد به اطلاع شما خواهد رسید تا فایل جدید را برای ما ارسال نمائید.

خیر، به دلیل حجم بالای سفارشات، محتویات طرح نظیر تصاویر، غلط املایی، اشتباه تایپی، شماره‌های تماس و آدرس‌ها بررسی نخواهد شد.

اشتباهات در محتوای طرح، تصاویر و متن‌ها به هیچ عنوان شامل گارانتی نخواهد بود. لذا خواهشمند است قبل از ارسال فایل طراحی آن را به دقت بررسی نمائید تا هیچ گونه اشتباهی در متن یا تصاویر آن وجود نداشته باشد.

اگر فایل طراحی را ندارید و یا امکان طراحی برایتان مقدور نیست می‌توانید در صفحه محصول بر روی دکمه نارنجی رنگ “درخواست طراحی” کلیک کرده تا محصول مورد نظر در لیست درخواست طراحی اضافه گردد. سپس پس از وارد کردن اطلاعات لازم در فرم مربوطه و ارسال درخواست، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و شرایط و هزینه طراحی را ارسال می‌کنند. پس از تایید شما و پرداخت هزینه فرآیند طراحی توسط طراحان ما آغاز می‌گردد.

در کنار تصویر هر محصولی آیکونی با شکل قلب وجود دارد. در صورتی که بر روی آن کلیک کنید آن محصول به لیست محصولات مورد علاقه شما اضافه شده و در حساب کاربری شما قابل مشاهده خواهد بود.

شما می توانید با مراجعه با حساب کاربری و انتخاب گزینه “لیست علاقه‌مندی‌ها محصولات مورد علاقه خود را مشاهده کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

جواب سوالتان را پیدا نکردید؟

در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید از طریق فرم زیر سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.