ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما: https://www.vijhe.ir

سیاست حفظ حریم خصوصی شما

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری می‌کنیم و چرا

خدمات چاپ ویژه به اطلاعات شخصی و خصوصی مشتریان و کاربران خود احترام می‌گذارد و از آن‌ها محافظت می‌کند. در اين راستا همواره تلاش داشته وب سایت سفارش آنلاین خدمات چاپ ویژه را براساس آخرین فناوری‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ارتقا دهد تا مشتریان و کاربران فضایی امن و مطمئن را توأم با راحتی و آسایش تجربه کنند.

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم ’s آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.

رسانه

اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) شامل شود. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.

اطلاع ­ رسانی

اطلاعات شخصی شما برای ارائه سرویس‌های مورد نیازتان استفاده می‌شود.

هنگام بازدید از سایت ما نیازی به ارسال اطلاعات شخصی نیست. ما تنها اطلاعات غیرشخصی دسترسی همچون صفحاتی که از آنها بازدید کرده‌اید یا نام فایل‌های درخواستی را نگه می‌داریم. این اطلاعات تنها به منظور بهبود خدمات مورد تحلیل قرار می‌گیرند و نمی‌توان از آنها برای ردیابی شما استفاده کرد.

اطلاعات شخصی تنها زمانی جمع‌آوری می‌شود که خودتان داوطلبانه اطلاعات را به عنوان بخشی از فرایند ثبت سفارش‌تان ارائه دهید یا حساب کاربری جدیدی باز کنید و عضو شوید یا برای دریافت خبرنامه ثبت‌نام کنید. ما تنها به منظور تکمیل و پردازش سفارش‌تان از اطلاعات‌ ارسالی‌ بدون کسب رضایت دوباره از شما، استفاده خواهیم کرد. ارسال پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی وضعیت سفارش از طریق‌های سامانه ارسال پیامک با شماره 30005700011570 و یا از طریق پست اکترونیک info[at]vijhe.com ارسال خواهد شد.

ما به مدت پنج سال فایل‌های طراحی شده و یا فایل های چاپی ارسالی را ذخیره می‌کنیم تعهد می­دهیم که هیچ گونه سوء استفاده‌ای از اطلاعات داخل طرح فایل چاپی نکنیم. این فایل‌ها صرفا جهت چاپ مجدد و یا مشاهده سوابق توسط مشتری نگهداری می شود.

درخواست اطلاعات شخصی شما

ما هیچ‌گاه اطلاعات شخصی شما را ازطریق ایمیل، تماس تلفنی و پیامک درخواست نخواهیم کرد.

شما با ثبت نام در خدمات چاپ ویژه، مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس پست اکترونیک، شماره موبایل (جهت احراز هویت) و سایر اطلاعات مورد نیاز یک فروشگاه اینترنتی را در اختیار ما قرار می‌دهید. برای ثبت سفارش نیاز است مشخصاتی مانند نام، آدرس، کد پستی و تلفن تماس خود را وارد کنید.

شما پس از ورود به خدمات چاپ ویژه، به عنوان مشتری خدمات چاپ ویژه شناخته خواهید شد و کلیه اطلاعات مذکور و اطلاعاتی مانند تراکنش‌ها، پرداخت‌ها، فایل‌های چاپی و اطلاعات حساب کاربری شما در اختیار خدمات چاپ ویژه خواهد بود.
خدمات چاپ ویژه اطلاعاتی از قبیل IP شما، اطلاعات کوکی‌ها و صفحات مشاهده شده توسط شما را نیز نگهداری خواهد کرد. از اینگونه اطلاعات تنها در موارد تبلیغاتی و یا ارائه‌ی محصولات جدید، پیشنهادهای ویژه و یا دیگر اطلاعاتی که فکر می‌کنیم برایتان جالب باشد، استفاده خواهد شد و متعهد می‌شویم  این اطلاعات در اختیار سازمان‌ها و افراد غیر از خدمات چاپ ویژه قرار نخواهد گرفت.

در صورت خرید به عنوان میهمان در سایت خدمات چاپ ویژه اطلاعاتی نظیر نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره موبایل و سایر اطلاعاتی که جهت پردازش و ارسال سفارش مورد نیاز است را از شما می‌گیریم.

ارسال اطلاعات شخصی به غیر

ما تنها آن دسته از اطلاعاتی که برای ارسال سفارش‌تان ضرورت دارد را به مامور تحویل شرکت حمل کالا و پست ارسال می‌کنیم. همچنین هنگام تسویه‌ی حساب، اطلاعات پرداخت‌تان مستقیم به بانک ارسال خواهد شد. غیر از این موارد اطلاعات‌ دیگرتان به هیچ طرف ثالثی داده نخواهد شد. پردازش خدمات شراکتی که در صفحات وب سایت ما قرار دارد، مستقیما از طریق همین شرکا صورت می‌گیرد.

کوکی‌ها

در هنگام بازدید از سایت خدمات چاپ ویژه یک کوکی ارتباطی موقت برای شما و بر روی کامپیوتر شما ایجاد می‌گردد. اگر تصمیمی برای وارد شدن با شناسه کاربری خود ندارید، می‌توانید کوکی را غیر فعال کنید ولی در این صورت امکان ورود شما به سایت خدمات چاپ ویژه امکان‌پذیر نمی‌باشد. کوکی ایجاد شده بعد از بسته شدن مرورگر اینترنتی شما پاک می‌گردد. در هنگامی که شما با شناسه‌ی کاربری خود وارد می‌شوید، کوکی‌های بیشتری بوجود می‌آید تا از نوشتن دوباره‌ی شناسه‌ی کاربری (یا حتی کلمه‌ی عبور) در بازدید‌های بعدی جلوگیری شود. اگر از یک رایانه‌ی عمومی استفاده می‌کنید و تمایل ندارید شناسه کاربری شما برای سایر کاربران آن رایانه قابل رویت باشد، بهتر است از حساب کاربری خود خارج شوید و کوکی را بعد از اتمام کار پاک کنید.

ایجاد حساب کاربری

زمانی که حساب کاربری جدیدی باز می‌شود، اطلاعات اصلی (مانند نام، نام خانوادگی، آدرس، پست الکترونیک) به همراه اطلاعات کاربردی (شماره موبایل و رمز عبور) در پایگاه داده‌ مشتریان ذخیره می‌شود. این امر مشتری را قادر می‌سازد که با شماره تلفن همراه و رمز عبور بتواند وارد سایت شده و خریدهای آتی را بدون تایپ دوباره‌ی اطلاعات پایه کاربری ثبت نماید.

رضایت در دریافت پیامک و ایمیل‌های تبلیغاتی (خبرنامه)

وقتی شما در خبرنامه پیامکی و یا ایمیلی ثبت‌نام می‌کنید پیام‌های اطلاع رسانی، تبلیغاتی و خدمات ما برای شما ارسال می‌شود.

شما می‌توانید پیشنهادها و تخفیف‌های جذابی را با موافقت خود از طریق پست الکترونیک و یا تلفن همراه خود دریافت کنید. آدرس پست الکترونیک‌تان به دیگر افراد ثالث داده نمی‌شود. اگر در آینده تصمیم بگیرید که دریافت چنین خدماتی را لغو کنید، هر زمانی می‌توانید از طریق حساب کاربری و یا تماس با چاپ ویژه رضایت خود را از دریافت خبرنامه پس بگیرید.

ارسال پیامک یا ایمیل خبرنامه از طریق سامانه ارسال پیامک با شماره 30005700011570 و یا از طریق پست اکترونیک info[at]vijhe.ir برای مشتری ارسال خواهد شد.

ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی

شما می توانید کلیه اطلاعات حساب کاربری خود را در بخش ویرایش حساب کاربری تغییر داده و ویرایش کنید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که شما در سایت وارد کرده‌اید.

از طریق وب سایت نمی‌توانید حساب کاربری‌‌تان را از سیستم حذف کنید. برای حذف حساب کاربری نیاز است که شخص صاحب حساب کاربری از ما درخواست کند.

محدودیت دسترسی به اطلاعات

چاپ ویژه دسترسی کارمندان خود به اطلاعات کاربران را محدود نموده و تنها مدیر سایت که ارتباط مستقیم با کاربران دارد٬ دسترسی به کلیه اطلاعات خواهد داشت.

کلیه رمزهای عبور به صورت رمزگذاری شده در پایگاه داده نگهداری شده و در فرآیند رمزگذاری بیشترین تلاش در استفاده از الگوریتم‌ها و روش های پیشرفته شده است.

کلیه اطلاعات مربوط به سیستم بر روی سرور ایرانی محافظت شده و در مکانی امن نگهداری می‌شوند.

همکاری با ما

ما اطلاعات شخصی شما را، برای ثبت نام، استخدام و همکاری، صرفاً ازطریق سایت با فرم‌های مربوطه دریافت می‌کنیم. از ارسال اطلاعات شخصی خود به ایمیل یا پُرکردن فرم‌هایی خارج از سایت خودداری کنید.

قوانین

با توجه به محدودیت‌های اجرایی ممکن است اطلاعات موجود در وب‌سایت ما به‌روز نباشند یا تمامی اطلاعات مربوط به یک محصول یا خدمت در سایت قرار نگرفته باشد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات کامل‌تر و آگاهی از چگونگی دریافت خدمات، با شماره 44585421-021 تماس بگیرید.

امیدواریم که با رعایت حفاظت از اطلاعات شما٬‌ اطمینان خاطر لازم به شما مشتریان گرامی در استفاده از این وب سایت را داده باشیم. در صورت هرگونه سوال و یا پرسشی٬ درخواست خود را تلفنی و یا از طریق بخش تماس با ما به اشتراک بگذارید.